Thursday, August 6, 2009

Koleksi Peribadi Hazly Toman

Reel Banax antara yang paling aku sayang sebab Ayahanda yang bagi masa aku form 3. Maknanya umur mesin ni dah 15 tahun..jasanya tidak terhingga. Condition masih baik tapi biasala mesin lama kan, setakat nak bawak naik siakap 2kg tu takde masalah kot tapi kalo siakap 13kg memang tak dapat laa..



Ni plak hadiah daripada Ayahanda jugak sempena 'fathers day'..aku bagi dia reel Ryobi dia bagi aku Okuma...oklaa sesuai untuk casting Toman.











3 mesin ni plak, takde sape2 bagi, sendiri beli..cap Tomman je..harga pun murah tapi walaupun murah, jasanya tak ternilai..



Mesin ni pun Ayahanda yang bagi, dah banyak berjasa mesin ni..kerapu, siakap, pari dan macam-macam lagi. Harga dia pun bole tahan jugak ni..dah nama DAIWA betul tak..



Mesin ni hadiah daripada Ayahanda tercinta..kaki pancing mesti tau 'kemahalan' mesin jenis Abu Garcia ni kan.






4 comments:

  1. ni dah serupe mcm nak bakar aku jer...
    aku xblh g mmancing lg ah...
    xpe2... tahun depan kite bikin projek tbaik utk activity mmancing...
    ape2hal, tahun depan (maybe mase chinese new year) aku nak redah tasik bera ;)

    ReplyDelete
  2. bukan nak bakar, cuma ingin berkongsi koleksi peribadi dengan salam siakap members..ko nk g tasik bera ajak aku skali..

    ReplyDelete
  3. hehe... xde ah, aku ni dah gian nak g mmancing...
    insya'allah, aku ajak nanti... tp aku nak g t.bera tu mase aku balik kampung bini aku...
    blh ah g ramai2 nanti...

    ReplyDelete
  4. Kalo tak nak gian mancing, ko rebus mesin kail ko tu, pastu ko minum..gerenti makin ketagih..huhuhu..pasal bera tu, takpela..kitorang nk g mancing je..aku ngn Ferry mmg confirm la bole pegi, cuma chris siakap je taktau lagi..pepehal kita tgk dulu camne..

    ReplyDelete